رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاپیتان مادریدی ها در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش باید در سویا به پیروزی برسد

 
Iker Casillas, Real Madrid (Getty Images)

دروازه بان مادریدی ها در ادامه صحبتهایش قصد نداشت که این شکست را تقصیر فرد خاصی بیندازد:« ما یک تیم و یک گروه هستیم و همه با هم می بریم و باهم می بازیم.. همه ما باید دراین کشتی باشند و بارسا نباید برای ما مبدل به یک عقده شود.»

 

 - شنبه شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار گرفتند و مصاف این دو تیم با برد 1-3 بارسا به اتمام رسید تا بارسا به صورت موقت و با یک بازی بیشتر به صدرجدول لالیگا بازگردد.

البته درصورتی که رئال در دیدار آتی اش  مقابل سویا به پیروزی برسد صدر جدول را از تیم کاتالان پس خواهد گرفت.

درپایان دیدار شنبه شب ال کلاسیکو، ایکر کاسیاس، دروازه بان باتجربه رئال در صحبتهایی درآنالیز این بازی گفت:« بارسلونا نبایدبرای ما تبدیل به یک عقده شود. الان باید سعی کنیم تا به هوادارانمان روحیه دهیم. رقابتهای لالیگا به صورت معمولی همین طور است و امروز یک تیم دیگر در برنابئو ما را شکست داد. باید فکرمان را برروی دیدار با سویا متمرکز کنیم و برای پیروزی به سویا برویم.»

کاسیاس درمورد سبک بازی تیمش گفت:« ما عجله کردیم و بازی همیشگی مان را انجام ندادیم. گل دوم بارسا شرایط بازی را تحت تاثیر خودش قرار داد و این برروی ما هم تاثیرگذاشت. این شکست دردناک است،چون ما روند خوبی داشتیم و اینجا در برنابئو شکست خوردیم.»

کاسیاس درادامه به دفاع از رونالدو پرداخت که چند فرصت خوب را در جریان بازی از دست داده بود:« همه ما باید با 120% توان بازی می کردیم، نه فقط رونالدو .ما یک تیم هستیم و همه انتقادات به تمام ما برمی گردد.ما بدشانس بودیم ولی نباید به دنبال بهانه باشیم. وقتی بارسا 1-3 جلوبود،بازی کردن مقابل آنها آسان تر بود.ما الان باید تمرکزمان را برروی دیدارمان مقابل پونفررادینا،در جام حذفی که روز سه شنبه برگزار می شود و بعد از آن بازی حیاتی مان مقابل سویا قرار دهیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:28 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید